Зареждане
Въпрос: Как да стигна до Центъра за административно обслужване (ЦАО)?
Отговор:
Информация за ЦАО в Централно управление (ЦУ) и в Териториални дирекции „Държавен резерв“ (ТД ДР) може да намерите на интернет страницата на ДА „Държавен резерв и военновременни запаси“ (ДА ДРВВЗ) в рубрика
„Административно обслужване“, подрубрика „ЦАО“.
Въпрос: Какво е работното време на ЦАО?
Отговор:
ЦАО работи от 9:00 часа до 17:30 часа, без прекъсване.
Въпрос: Къде да намеря информация, какви документи са ми необходими при подаване на заявление/искане за административна услуга/режим?
Отговор:
На интернет страницата на ДА „Държавен резерв и военновременни запаси“ в рубриката „Административно обслужване“, подрубрика „Административни услуги“ е публикувана информация за предоставяните от Агенцията административни услуги/режими.
По телефон:
Централно управление: 02 9210 201 и 02 9210 310;
Териториални дирекции „Държавен резерв“.
Въпрос: Къде да намеря образец на заявление за определена административна услуга/режим?
Отговор:
Образци на заявления/искания за административни услуги са публикувани на интернет страницата на ДА „Държавен резерв и военновременни запаси“, рубрика „Административно обслужване“, подрубрика „Административни услуги и образци“ – „Образци“;
В рубрика „Достъп до обществена информация“, за услугата „Предоставяне на достъп до обществена
информация“;
За специфичните административни услуги/режими - допълнителна информация в рубрика „Нефт и нефтопродукти“;
Образци на заявления/искания за съответните административни услуги/режими са публикувани и в Административен регистър:
Специфични административни услуги;
Достъп до обществена информация.
Въпрос: Необходимо ли е пълномощно за подаване и получаване на документи?
Отговор:
I. За подаване/получаване на документи в/от ДА ДРВВЗ е необходимо пълномощно при следните случаи:
1. Вие сте дете, съпруг/а, родител на физическо лице, за което се отнасят документите;
2. Вие сте адвокат/юрисконсулт на физическо или юридическо лице, за което се отнасят документите;
3. Вие сте служител на юридическо или физическо лице, за което се отнасят документите;
4. Вие сте друго, трето лице, представител на физическо или юридическо лице, за което се отнасят документите.
ВАЖНО! Пълномощно на представител по смисъла на т. 4 следва да бъде нотариално заверено. За пълномощни на представители по смисъла на т. 1 - т. 3 нотариална заверка не е необходима.
II. За подаване/получаване на документи в/от ДА ДРВВЗ пълномощно не е необходимо когато:
1. Документите се отнасят лично за вас;
2. Вие имате право да представлявате юридическо лице, съгласно формата му на управление (вие сте собственик, управител, друго).
Въпрос: Заявления/искания за административни услуги/режими, подадени в Централното управление по-бързо ли се обработват от подадени в ТД ДР?
Отговор:
Заявленията/исканията за административни услуги/режими се обработват в законоустановените за всяка услуга срокове, независимо дали са подадени в ЦУ или ТД ДР.
Въпрос: Кога и как се заплаща дължима такса за извършване на административна услуга/режим?
Отговор:
Таксите (за административните услуги/режими, за които това е приложимо) се заплащат при заявяване на административната услуга по банков път на следната банкова сметка:
Получател: ДА ДРВВЗ
Банка: БНБ-ЦУ
Банков идентификационен код (BIC): BNBG BG SD
Международен номер на банкова сметка (IBAN): BG42 BNBG 9661 3000 1830 01
Валута: лева
Основания за плащане:
Закупуване на складови записи;
Съгласно ПМС № 130/16.06.2003 г.
Въпрос: Как да получа достъп до обществена информация (ДОИ)?
Отговор:
Необходимо е да подадете Заявление за ДОИ (по образец) или съгласно Протокол за приемане на устно заявление (когато подавате искането устно, на място пред служител на ДА ДРВВЗ).
Заявлението се регистрира в електронната деловодна система. Разглеждането на заявлението се извършва по установения в ДА ДРВВЗ ред съобразно Вътрешните правила за условията и реда за предоставяне на достъп до обществена информация от администрацията на Държавна агенция „Държавен резерв и военновременни запаси” по Закона за достъп до
обществена информация.
Въпрос: Как да разбера докъде е стигнала преписката ми?
Отговор:
Информация за статуса на Вашата преписка може да получите:
на място в ЦАО;
по телефона.
Необходимо е да посочите входящия номер на преписката.
Въпрос: По какъв начин мога да изразя своята удовлетвореност/неудовлетвореност от административното обслужване, което получих?
Отговор:
Бихте могли да попълните анкетна карта, която е на Ваше разположение в ЦАО и е публикувана на интернет страницата на Агенцията в рубрика „Административно обслужване“, подрубрика „Анкетна карта“
Да ни пишете:
по поща:
София 1000, ул. "Московска" № 3;
на интернет страницата ни ще намерите точните адреси на всички ТД ДР.
на електронна поща:
[email protected];
на интернет страницата ни ще намерите електронните адреси на всички ТД ДР.
като подадете вашия сигнал, предложение, мнение, коментар, жалба или похвала в обозначена пощенска кутия.