Чрез тази Харта ние поемаме ангажимент да спазваме обявените стандарти за качество на административното обслужване.
Прилаганите стандарти за качество на административното обслужване Ви гарантират:
Лесен достъп и удобства в Центъра за административно обслужване (ЦАО)
Достъп с обществен транспорт до ЦАО и паркиране
Централно управление (ЦУ)
-
ЦАО в Централно управление: гр. София, ул. „Московска“ № 3:
- спирка „Младежки театър“ - трамвайни линии № 20 и 22
- метростанция „Сердика“ или метростанция „СУ Св. Климент Охридски“ – метро
- спирка „Площад Александър Невски” - тролейбусна линия № 9
- платени паркинги - режим „синя зона“
Териториални дирекции „Държавен резерв“
-
ЦАО в Териториални дирекции „Държавен резерв“:
- На интернет страницата ни можете да намерите информация за местонахождението, достъпа с обществен транспорт и условията за паркиране.
Удобно работно време на ЦАО
-
от 9:00 часа до 17:30 часа, без прекъсване
Указателни табели за лесно и бързо ориентиране за:
- работното време
- гишето/мястото за заявяване и получаване на документи
- информация за услугите
- анкетна карта
- вътрешната нормативна уредба за административното обслужване
За клиенти със специфични потребности:
- осигурен е адаптиран достъп в ЦУ чрез рампа на входа
- звънец/телефон за връзка със служител от ЦАО
- нашите служители ще Ви окажат необходимото съдействие по време на престоя Ви
В ЦАО на Ваше разположение са:
- столове, маси и пособия за попълване на документи
- обособено място за консултации
- питейна вода
Добра информираност, бърза и лесна комуникация
Нашите служители ще Ви се представят и ще Ви обслужат:
- любезно, с лично отношение, уважение и търпение
- при спазване на конфиденциалност
Информация за услугите ни ще намерите:
- на интернет страницата ни в рубрика „Административно обслужване“, подрубрика „Административни услуги и образци“
- на място в ЦАО:
- на информационното табло
- на хартиен носител, в т.ч. информационни карти за предоставяните от нас услуги, образци на заявления/искания за услуги, протокол за устно заявяване
- по телефон:
- Централно управление: 02 92 10 201 и 02 92 10 310
- Териториални дирекции „Държавен резерв“
Съдействие на място в ЦАО ще получите от
-
нашите служители, които:
- ще отговорят на въпросите Ви по повод обслужването
- ще Ви окажат помощ при попълване на документи
В подрубрика „Въпроси и отговори“ на нашата интернет страница
-
ще намерите отговори на най-често задаваните въпроси
Предимства на обслужването
Разглеждаме и отговаряме бързо на Ваши запитвания от общ характер
- за устни запитвания на място или по телефона - в рамките на 20 минути
- за писмени запитвания – до 5 работни дни
Бързо обслужване
- В рамките на 20 минути:
- ще приемем Вашите документи
- ще Ви предоставим вече готовите документи
Ще Ви обслужим само на едно гише
-
В ЦАО ще Ви бъде предоставено комплексно обслужване само на едно гише
Ще Ви информираме за статуса на заявената от Вас услуга
-
на посочените телефони за връзка с ЦАО можете да получите информация за статуса на заявената от Вас услуга:
02 92 10 201; 02 92 10 310
Център за административно обслужване
Ще Ви уведомим за готовия резултат от услугата
-
на посочени от Вас координати
Моля, информирайте ни при проблеми във връзка с административното обслужване, като можете да подадете и сигнал, предложение или жалба:
На място в ЦАО
Стараем се да решим въпроса и да отстраним проблема в рамките на престоя Ви в ЦАО или да Ви посочим алтернативни варианти
- ще Ви дадем информация за действията, които бихте могли да предприемете или за служителите, които биха могли да Ви окажат съдействие:
- служителите ни в ЦАО
- експерт от бек офиса
- директора на дирекция „Административно-правно обслужване и европейска координация“
Пишете ни
Вашите сигнали, предложения или жалби ще получат обективен отговор
- по пощата:
- ул. „Московска“ № 3, 1000 София
- на интернет страницата ни ще намерите точните адреси на всички ТД ДР
- на електронна поща:
- [email protected]
- на интернет страницата ни ще намерите електронните адреси на всички ТД ДР в страната
- в обозначената кутия в ЦАО
- на място в ЦАО
Обадете ни се
Ще Ви изслушаме и уведомим каква реакция и в какъв срок да очаквате
- Централно управление: 02 92 10 201 и 02 92 10 310
- Териториални дирекции „Държавен резерв“
- Сигнал можете да подадете на безплатен телефон: 0 800 12 909
Информация за Вашата удовлетвореност
Всяка година до 1 април в рубрика „Административно обслужване“ ще намерите публикуван
-
Годишен доклад за оценка на удовлетвореността на потребителите с:
- получената и анализирана информация от Вашата обратна връзка
- резултатите от измерването на удовлетвореността Ви
- предприетите от нас действия за подобряване качеството на обслужване
Благодарим Ви за Вашето учтиво отношение и уважение при комуникацията с нас!
Хартата на клиента е утвърдена със Заповед № РД-10-212/31.07.2020 г. на председателя на Държавна агенция „Държавен резерв и военновременни запаси“.