Чрез тази Харта ние поемаме ангажимент да спазваме обявените стандарти за качество на административното обслужване.

Прилаганите стандарти за качество на административното обслужване Ви гарантират:

Лесен достъп и удобства в Центъра за административно обслужване (ЦАО)

Достъп с обществен транспорт до ЦАО и паркиране
 
Централно управление (ЦУ)
  • ЦАО в Централно управление: гр. София, ул. „Московска“ № 3:

    • спирка „Младежки театър“ - трамвайни линии № 20 и 22
    • метростанция „Сердика“ или метростанция „СУ Св. Климент Охридски“ – метро
    • спирка „Площад Александър Невски” - тролейбусна линия № 9
    • платени паркинги - режим „синя зона“
Териториални дирекции „Държавен резерв“
Удобно работно време на ЦАО
  • от 9:00 часа до 17:30 часа, без прекъсване

Указателни табели за лесно и бързо ориентиране за:
  • работното време
  • гишето/мястото за заявяване и получаване на документи
  • информация за услугите
  • анкетна карта
  • вътрешната нормативна уредба за административното обслужване
За клиенти със специфични потребности:
  • осигурен е адаптиран достъп в ЦУ чрез рампа на входа
  • звънец/телефон за връзка със служител от ЦАО
  • нашите служители ще Ви окажат необходимото съдействие по време на престоя Ви
В ЦАО на Ваше разположение са:
  • столове, маси и пособия за попълване на документи
  • обособено място за консултации
  • питейна вода

Добра информираност, бърза и лесна комуникация

Нашите служители ще Ви се представят и ще Ви обслужат:
  • любезно, с лично отношение, уважение и търпение
  • при спазване на конфиденциалност
Информация за услугите ни ще намерите:
  • на интернет страницата ни в рубрика „Административно обслужване“, подрубрика „Административни услуги и образци“
  • на място в ЦАО:
    • на информационното табло
    • на хартиен носител, в т.ч. информационни карти за предоставяните от нас услуги, образци на заявления/искания за услуги, протокол за устно заявяване
  • по телефон:
    • Централно управление: 02 92 10 201 и 02 92 10 310
    • Териториални дирекции „Държавен резерв“
Съдействие на място в ЦАО ще получите от
  • нашите служители, които:

    • ще отговорят на въпросите Ви по повод обслужването
    • ще Ви окажат помощ при попълване на документи
В подрубрика „Въпроси и отговори“ на нашата интернет страница
  • ще намерите отговори на най-често задаваните въпроси

Предимства на обслужването

Разглеждаме и отговаряме бързо на Ваши запитвания от общ характер
  • за устни запитвания на място или по телефона - в рамките на 20 минути
  • за писмени запитвания – до 5 работни дни
Бързо обслужване
  • В рамките на 20 минути:
    • ще приемем Вашите документи
    • ще Ви предоставим вече готовите документи
Ще Ви обслужим само на едно гише
  • В ЦАО ще Ви бъде предоставено комплексно обслужване само на едно гише

Ще Ви информираме за статуса на заявената от Вас услуга
Ще Ви уведомим за готовия резултат от услугата
  • на посочени от Вас координати

Моля, информирайте ни при проблеми във връзка с административното обслужване, като можете да подадете и сигнал, предложение или жалба:

На място в ЦАО

Стараем се да решим въпроса и да отстраним проблема в рамките на престоя Ви в ЦАО или да Ви посочим алтернативни варианти
  • ще Ви дадем информация за действията, които бихте могли да предприемете или за служителите, които биха могли да Ви окажат съдействие:
    • служителите ни в ЦАО
    • експерт от бек офиса
    • директора на дирекция „Административно-правно обслужване и европейска координация“

Пишете ни

Вашите сигнали, предложения или жалби ще получат обективен отговор
  • по пощата:
    • ул. „Московска“ № 3, 1000 София
    • на интернет страницата ни ще намерите точните адреси на всички ТД ДР
  • на електронна поща:
    • [email protected]
    • на интернет страницата ни ще намерите електронните адреси на всички ТД ДР в страната
  • в обозначената кутия в ЦАО
  • на място в ЦАО

Обадете ни се

Ще Ви изслушаме и уведомим каква реакция и в какъв срок да очаквате
  • Централно управление: 02 92 10 201 и 02 92 10 310
  • Териториални дирекции „Държавен резерв“
  • Сигнал можете да подадете на безплатен телефон: 0 800 12 909

Информация за Вашата удовлетвореност

Всяка година до 1 април в рубрика „Административно обслужване“ ще намерите публикуван
  • Годишен доклад за оценка на удовлетвореността на потребителите с:

    • получената и анализирана информация от Вашата обратна връзка
    • резултатите от измерването на удовлетвореността Ви
    • предприетите от нас действия за подобряване качеството на обслужване

Благодарим Ви за Вашето учтиво отношение и уважение при комуникацията с нас!

Хартата на клиента е утвърдена със Заповед № РД-10-212/31.07.2020 г. на председателя на Държавна агенция „Държавен резерв и военновременни запаси“.